Veel kleine gebreken aan een nieuwe woning zie of merk je pas, als je er woont. Maar waar moet je zijn als er iets? Met zoveel verschillende aanspreekpunten in de Wielewaal kan het zoeken zijn waar je wat moet melden. Hieronder een geheugensteuntje wat je waar moet melden:
Huur- of koopwoning van Woonstad
Huur je of heb je een woning gekocht van Woonstad Rotterdam en een reparatieverzoek of wil je iets anders over je woning melden?
- Doe dit via www.woonstadrotterdam.nl/reparatie
- Bel op maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 15.00 uur naar 010 440 8800
Koopwoningen van BPD
Een probleem met de woning? Maak dan een melding bij Vastgoedbeheer. De melding kun je via mail sturen aan: . In de e-mail vermeld je:
- Wat de melding is;
- Een foto van waar de melding over gaat;
- Je naam, adres en telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken.
Let op: je kunt één melding per e-mail aan ons sturen. Wil je meerdere meldingen maken? Stuur dan per e-mail één melding. Voor urgente zaken kun je bellen naar telefoonnummer: 0182348037
Co-makers zoals een loodgieter, een elektricien, een cv-installateur of ventilatie-installateur hebben een eigen spoednummer voor in de weekenden. Deze telefoonnummers zijn terug te vinden op het kopersportaal onder hoofdstuk dossier.
Ben je eigenaar van een woning en heb je een vraag over gedeelde parkeerplekken, hekken of hagen?
- Log in op www.ds-beheer.nl en meld
- Bel naar 085-060 4433
Melding over de stoepen, straten of andere ruimtes buiten de bouwhekken van parkeerplekken of het bouwterrein?
- Download de app MeldR
- Ga naar www.meldr.rotterdam.nl
- Bel 14010
Melding over het bouwterrein kun je maken bij omgevingsmanager Annemarie Suur:
- Mail naar
- Bel naar 06 – 41 53 78 81